Ritkán látott hiba, de Tmobile-lal bármikor

(Ó, bocsánat, már nem Tmobile, hanem Telekom természetesen, de én azért még maradok ennél a névnél)

Itt ülök szombat este a gépem előtt egy északi-parti balatoni község partközeli épületében, és anyázok. Szép csendben, magamban morogva, kívülről talán csak az összehúzott szemöldököm mutatja a belső háborgásom, de anyázok. És ennek a Tmobile most nem fog örülni.

Nyugodt ember lévén kevés dolog és az is ritkán hoz ki a sodromból. Az, hogy most anyázok, több éves halmozódó frusztráltság eredménye. Okozója ez a cég, a Tmobile, mely mobilinternet szolgáltatását vagyok kénytelen igénybe venni. Újra.

Ennek köszönhető az alábbi ritkán látott hiba a böngészőben, amikor egy weboldalt szeretnék a böngészőmben megtekinteni:

408 Request Time-out
Your browser didn’t send a complete request in time.

Na persze nem a böngészőm a hibás, hanem a 4G mobilinternet, mely a Tmobile térképe alapján tartózkodási helyemen úgy kellene, hogy süvítsen, hogy szem nem marad szárazon. Hát nem süvít.

Jó néhány éve próbálkozom itt ezzel a szolgáltatóval. 2009 óta több éven keresztül küzdöttem, hogy a külön mobilinternet előfizetésemből kicsiholhassak valami értékelhető sebességet, de ez nekem nem sikerült. Úgy 2012 táján be is jelentettem a problémát, de a válasz csak annyi volt, hogy ahol én vagyok, ott “mennie kell”. Ezután egyszerűbb volt egy Vodafone időszakos mobilinternet kártyával kihúzni azt a néhány hetet, ami egy előfizetés szempontjából nem, de nekem mindig meghatározó időszak az életemben.

Tényleg van is rendes sebesség Tmobile-tól úgy 3 utcányira innen, de hát sajnos a szoba, ahol dolgozom, már nem nyúlik addig, de nyilván ez az én hibám.

Mindenesetre 2014-ben végleg elbúcsúztam a szolgáltatótól és áttértem egy mobilflotta szolgáltatóhoz, akik a Vodafone-al voltak szerződésben. A Vodafone eddigre már többször bizonyított a térereje milyenségéről.

Hogy most miért ülök újra itt Tmobile hálózaton, próbálkozva netet kicsikarni az éterből? Hát sajnos a mobilflotta szolgáltató egyszer csak úgy döntött, hogy az egész csapatát viszi a Vodafone-tól és átmegy számhordozással a Tmobile-hoz. Hát ennyi. Én megy anyázok szép csendesen itt tovább úgy hétfőig, amikor végre tudok intézkedni és rúgom fel az egész előfizetést úgy, ahogy van.

Addig pedig: anya… anya…

Telo Admin

Szerző: Telo Admin

Oszd meg ezt a bejegyzést

Minden vélemény számít. A Tiéd is! :)